Tuesday, 21 February 2017

Friday, 17 February 2017

Gunasemula : 3R

Tin biskut dan tin chocolate serta bekas coklat di guna semula untuk kegunaan barang2 kraf & jahitan.

 
Tin jamu bersalin ni dah hampir 20 tahun usianya dalam simpanan
Kali ini guna kertas bergam yang wallpaper murah tu; selalu guna fabric, tapi malas dah nak menggam-gam.
Bekas ni muat-muat je letak butang comel.

Friday, 10 February 2017

Mesin jahitku...

Dari yang goyang kaki..., ke mesin jahit portable..., sampai lah ke mesin jahit industry.... masih tak juga pandai macam tailor! Hanya buat craft jeeee.

Saturday, 4 February 2017

Wednesday, 28 December 2016